Brandgagement in innovatie

Brandgagement in innovatie
, Carl Mangold

Dion Hinchcliffe heeft een interessant artikel op zijn blog geplaatst, over het potentieel en het nut van het opzettelijk betrekken van je klanten bij je innovatietraject. Hij noemt dit onderdeel van brandgagement ‘product development 2.0’.

“Het lijkt bijna te simpel om waar te zijn: om het even welke business je ook pakt, het aantal (potentiële) klanten is per definitie groter dan dat wat je als bedrijf zelf aan menskracht kunt inbrengen. En met iedereen online, is het meer en meer duidelijk waar de grootste bron van talent, betrokkenheid, innovatie, behendigheid en capaciteit werkelijk ligt: bij je klanten.”


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Is dit niet gewoon een andere naam voor wat ook wel bekend staat als Crowdsourcing? Procter & Gamble en Kraft Food doen dit ook al: het ontwikkelen van een produkt met behulp van de online gemeenschap. Een interessant concept en naar mijn mening de toekomst. Met de mogelijkheden van het internet is de consument steeds veeleisender geworden en wil alles zelf steeds meer in de hand houden. Aan ons hierop in te spelen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.