• Mobile
    wordt gesponsord door

Kodak: Only this time, it’s digital!

Kodak: Only this time, it’s digital!
Wat begon als een interne presentatie van Kodak voor Wall Street Journal’s D: All Things Digital in juni 2006, is inmiddels volgens AdvertisingAge een viraal succes op YouTube.

Het betreft een video waarin een ingehuurde acteur een presentatie geeft over de geschiedenis van Kodak en op een bepaald moment doorslaat en gepassioneerd begint te vertellen over de markt-veranderingen en hoe Kodak daarop inspeelt:
(...) We're going to turn the shmaltz back up to 11… You were a Kodak moment once, and by God, you'll be one again. Only this time, it's digital. Whooo yeaaah! (...)
Wat mij betreft een prachtige advertentie die ze zo op tv kunnen uitzenden. Met dank aan Frank Janssen voor deze virale tip!


Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Gewoonweg genieten. Dump al die suffe reclames, en meer van dit soort!

    Shmalz moest ik wel even opzoeken:

    Noun 1. shmaltz - (Yiddish) excessive sentimentality in art or music
    schmaltz, schmalz, mushiness
    sentimentality, drippiness, mawkishness - falsely emotional in a maudlin way
    Yiddish - a dialect of High German including some Hebrew and other words; spoken in Europe as a vernacular by many Jews; written in the Hebrew script

    geplaatst op
  • De 30 seconden spot is dood. Leve de 3 minuten spot :-)

    geplaatst op
  • Kodak laat zien dat het haar eigen merk niet al te serieus neemt.

    Vandaag kwam ik iets opvallends tegen op de website van Samsung. Op hun eigen corporate website staat als promotietekst het volgende:

    "I did not have any expectations about Samsung printers. Ten years ago, I used a Samsung copy machine and a big laser printer, but they never worked properly. And I am still remembering that bad experience."

    Is het hip om je eigen merk niet te serieus te nemen?

    Bron (onder andere):
    http://www.samsung.com/in/products/laserprinterslaserbasedmfps/personallaserprinters/ml_1610.asp

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.