Gadgets: vooral voor vrouwen en ouderen

15 december 2006, 07:35

Gadgets zoals bijvoorbeeld digitale camera’s, mobieltjes en spelcomputers zullen in 2007 vooral door vrouwen en ouderen worden gekocht:

“Young women from Generation X (those born 1965-1976) and Generation Y (those born 1977-1994) are increasingly tech-savvy, both in their technology usage and their purchasing patterns.

Of Gen Y women surveyed, 37% plan to purchase a computer in the next 12 months, vs. 28% of total adults. They are also more likely to say they plan to purchase digital cameras, advanced mobile phones and video gaming systems.”

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    Layana Mokoginta

    Ik, als nog net X-vrouw, wist dit natuurlijk al 😉 Maar fijn dat de heren? marketeers dit nu in feiten en cijfertjes bevestigd zien – want dan wordt gadgetland in ieder geval een stuk kleurrijker. En bedenken de heren? techneuten misschien ook handige snufjes om het vrouwen zoals ik makkelijk te maken om van bijvoorbeeld mobieltje te wisselen. Believe it or not, ik pas het mobieltje dat ik gebruik vaak aan de omstandigheden aan (uitgaan, zakelijk, m’n outfit) alleen is het dus een vreselijk gedoe om sim-kaarten om te wisselen (de helft van de tijd moet je opnieuw datum en tijd instellen bijvoorbeeld….).


    16 december 2006 om 09:53
    Layana Mokoginta

    Ik heb ook wel een idee, maar hou het graag netjes 😉

    Kijk net op je link: my thoughts exactly…


    18 december 2006 om 21:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!