Are You a New-Media Marketing Maven?

Are You a New-Media Marketing Maven?

Are You a New-Media Marketing Maven?Als (nieuwe media) marketeer is het niet makkelijk om op de hoogte te blijven van het snel veranderde landschap van nieuwe media en de bijbehorende nieuwe technologieën. Maar je moet. Want de nieuwe media en nieuwe technologien beïnvloeden de manieren waarop je als marketeer communiceert met je klanten en doelgroep. Dus je moet het allemaal bijbenen, of misschien wel voorop lopen.

Wil je weten of je een ‘New-Media Marketing Maven’ bent? Kijk dan op chief marketing. In zijn column stelt Dave Friedman je maar liefst 35 vragen om te beoordelen of je echt up-to-date bent van alle nieuwe media en tools. Beantwoord je 31 tot 35 vragen met ‘ja’ dan ben je volgens Dave een ‘Maven-di-tutti-mavens’ en word je uitgenodigd nog ontbrekende vragen te mailen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Met 22 punten mag ik mezelf een 'Expert' first class noemen. Had ook niet anders gedacht ;-)

    geplaatst op
  • Tja, ik snap alle vragen en ben ook bekend met de achterliggende materie. Alleen ik kom niet verder dan 14 punten. Dus ik ben een wannabee :'(

    geplaatst op
  • Was over mijn eigen score 'junior expert' ook niet helemaal tevreden, maar nu weten in ieder geval wat we kunnen doen om een 'New-Media Marketing Maven' te worden. ;)

    geplaatst op
  • 26 punten. Niet eens zo slecht.

    26–30 points: Maven-in-waiting. You’re a hotshot, a star, a go-to guy (or gal) when it comes to all things new in media and marketing.

    Ik begin me alleen een beetje zorgen te maken over mijn tech gehalte en wekelijkse energie consumptie.

    Ik denk alleen dat mijn puisterige neefje van 14 helemaal hoge ogen gaat gooien bij dit onderzoek ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.