Are You a New-Media Marketing Maven?
Als (nieuwe media) marketeer is het niet makkelijk om op de hoogte te blijven van het snel veranderde landschap van nieuwe media en de bijbehorende nieuwe technologieën. Maar je moet. Want de nieuwe media en nieuwe technologien beïnvloeden de manieren waarop je als marketeer communiceert met je klanten en doelgroep. Dus je moet het allemaal bijbenen, of misschien wel voorop lopen.
Wil je weten of je een ‘New-Media Marketing Maven’ bent? Kijk dan op chief marketing. In zijn column stelt Dave Friedman je maar liefst 35 vragen om te beoordelen of je echt up-to-date bent van alle nieuwe media en tools. Beantwoord je 31 tot 35 vragen met ‘ja’ dan ben je volgens Dave een ‘Maven-di-tutti-mavens’ en word je uitgenodigd nog ontbrekende vragen te mailen.
Met 22 punten mag ik mezelf een ‘Expert’ first class noemen. Had ook niet anders gedacht 😉
Tja, ik snap alle vragen en ben ook bekend met de achterliggende materie. Alleen ik kom niet verder dan 14 punten. Dus ik ben een wannabee :'(
Was over mijn eigen score ‘junior expert’ ook niet helemaal tevreden, maar nu weten in ieder geval wat we kunnen doen om een ‘New-Media Marketing Maven’ te worden. 😉
26 punten. Niet eens zo slecht.
26–30 points: Maven-in-waiting. You’re a hotshot, a star, a go-to guy (or gal) when it comes to all things new in media and marketing.
Ik begin me alleen een beetje zorgen te maken over mijn tech gehalte en wekelijkse energie consumptie.
Ik denk alleen dat mijn puisterige neefje van 14 helemaal hoge ogen gaat gooien bij dit onderzoek 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!