Toch een bubble?

Toch een bubble?
, Alii.care
@ezelhaar

Dat de web 2.0 bepaalde aspecten van een bubbel heeft, is lastig te ontkennen, maar de verschillen met de 2000 hype zijn levensgroot: er gaat serieus geld om op internet, de ikonen van de huidige boom maken winst en er zijn minder stompzinnige plannen die miljoenen ophalen. Zojuist las ik op de blogherald echter een bericht waar ik toch wel van schrok. Boo.com maakt een comeback.

Voor wie het niet meer weet. Boo.com was een zweedse startup waar niets te gek was. Het beste voorbeeld van de extravanganza vind ik wel het verhaal dat ze een top-kapper / stylist lieten overvliegen uit LA naar London om de virtuele winkeldame van de virtuele winkel te restylen. Inderdaad, een en al hype, nooit winst gemaakt en miljoenen verbrand. En nu komen ze terug…


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.