Met de oude naam afhangbord is het gelukkig gedaan: vandaag is www.sportadvertentie.nl geboren. De narrowcastingtoepassing die voornamelijk bij tennisclubs hangt/draait moet onder de nieuwe naam en door de deal met de KNLTB haar vleugels uit kunnen slaan. Naast de schermen betreft het systeem ook een softwarepakket ter ondersteuning van de verenigingen. Hierdoor kan de KNLTB makkelijker haar verenigingen op het gebied van ICT ondersteunen. Afhangbord krijgt op deze manier versneld een groter bereik, zij komt immers gesubsidieerd bij vele tennisverenigingen te hangen.
Afhangbord zegt een bereik van 1 miljoen mensen per week te hebben in de huidige constellatie. Dit zal dus snel moeten gaan groeien.
De focus op sportverenigingen voor narrowcasting neemt toe, nu er in heel de wereld naar plaatsen wordt gezocht om monitors op te hangen. De miljoenen mensen die vaak meerdere malen per week in de sportkantine komen, vormen een interessante en goed te segmenteren doelgroep. De shake out is in deze markt echter nog niet op gang gekomen en er zijn nog veel aanbieders. Vaak met een andere achtergrond en andere (primaire) doelstellingen. Zo heeft afhangbord ook als doel om de tennisvereniging met software uit te rusten om de bedrijfsvoering te verbeteren. Het beheren van de website (nog meer bereik) en het regelen van de baanbezetting zijn hiervan voorbeelden (vandaar de oude naam afhangbord).
De nieuwe naam lijkt deze focus op de tennissport juist te willen doorbreken, daaraan is de overname door de KNLTB wat tegengesteld. Tenzij de bond dit puur als belegging ziet. Een belegging die ze zelf kan helpen met groeien door voor een ruim initieel bereik te zorgen. De uitrol naar andere sporten zal hier echter niet makkelijker door worden. Bij de voetbalvereniging zit nu eenmaal niemand te wachten op afhangen. En concurrentie zit de bondsbestuurders en -managers nu eenmaal meer in het bloed dan samenwerking.