DM volgens AdLink

DM volgens AdLink
,

Deze ad vandaag op Emerce. Het tweede plaatje is de landingspagina. Benieuwd wat de conversie op deze banner is. Iemand?

 


Delen

0
0


Er zijn 13 reacties op dit artikel

  • Vast alleen die ene click van jou op duizenden views, dus 0,0001% of zo, of begrijp ik je verkeerd? (evenement van afgelopen september)

    geplaatst op
  • De rest staat er gewoon onder, zal bij jou niet laden denk ik, of hebben ze meteen toegevoegd toen ze jouw post zagen.
    Een mooier voorbeeld: de laatste weken adverteerde Emerce met een korte intro/teaser van de WebTrends seminar ‘The Changing Face of Online Marketing’, maar als je klikte voor meer info kreeg je alleen een inschrijfpagina te zien. Heb me ingeschreven in de hoop op meer info, maar nee hoor, dus maar weer uitgeschreven. Als ze dit al niet kunnen heb ik niet veel vertrouwen in de seminar..

    geplaatst op
  • Je bedoeld dat dit event allang geweest is? Of vind je de landingpage niet goed?

    geplaatst op
  • Lijkt wel erg veel op een post van mij van 2 maanden geleden..

    Emerce

    geplaatst op
  • Ook ik zag de hele page Tanja, gaat mij erom dat een DM event in het verleden aankondigen nogal sloom staat. Overigens is het interessanter te weten wie hier schuldig aan is: de adverteerder of DoubleClick. Deze post is natuurlijk een beetje flauw, dat realiseer ik me namelijk wel.

    geplaatst op
  • Ik denk niet dat hij flauw is, het is nl HEEEL vaak zo bij Emerce. Dus voor een blad met z'n achtergrond lijkt het me toch min de moeite om mooie advertenties neer te zetten of iig je systeem uptodate te houden.

    geplaatst op
  • Bij één keer is het wellicht toeval, bij een tweede keer word ik achterdochtig. Wie spot de derde?

    geplaatst op
  • Degene die het admanagement op Emerce doet is hier de boosdoener, die campagne had natuurlijk geen dag langer mogen lopen dan de dag van het event zelf. Volgens mij doet emerce dit zelf en zo te zien idd op doubleclick server.

    De kop had dus moeten zijn 'DM volgens Emerce' aan de event site te zien waren zij media-partner dus hebben vast gratis ruimte ter beschikking gesteld aan dit event.

    Wat Adlink ermee te maken heeft vraag ik me dus af, die waren een van de sponsoren (net als RTL, Axciom, TPG, etc). Voor wat betreft de kwaliteit van Emerce verwijs ik je graag naar de discussie op Emerce zelf: Hier dus..

    geplaatst op
  • VNU doet al sinds geruime tijd zelf de sales van Emerce. Of VNU de trafficking uitbesteed is mij niet bekend maar Adlink of (de redacteuren van) Emerce hebben hier in ieder geval niets mee te maken.

    geplaatst op
  • @John Ik begrijp je punt, zal daarom de titel toelichten. Het ging me hier met name om het feit dat het nogal koddig is dat juist een DM-event zo over het voetlicht komt. De insteek was wat mij betreft dus niet 'Emerce toont oude banners', hoewel dat ook had gekund. Om deze invalshoek te verduidelijken koos ik ervoor één van de DM-bedrijven zelf in de titel op te nemen. Dit had dus net zo goed Acxiom of Mailmedia kunnen zijn, maar toevallig koos ik AdLink.

    geplaatst op
  • Ha MF en -lezers, dank voor het wijzen op deze banner. Hij zat tot zojuist inderdaad abusievelijk in het advertentiesysteem. Dat hoort niet Nu niet meer. Hoe hij daar kwam te staan? Een menselijke fout. Een zogeheten hard cut was niet uitgevoerd.

    geplaatst op
  • Toeval of niet, 'k zie net op Veronica televisie een commercial voorbijkomen van Wehkamp met een actie die geldig is in augustus. Iemand vandaag nog oude printads gezien?

    geplaatst op
  • en ja hoor, een dag later zijn de chiwawaweken keurig aangepast voor november . . .

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.