Een meesterwerk maken kan je zelf

Een meesterwerk maken kan je zelf

Een meesterwerk maken kan je zelf

Gisteren kreeg ik van Karlijn van den Berg (Tribal DDB) een Meesterwerk die ze voor me had gemaakt. Het gaat om een online aktie van verzekeraar FBTO waarbij je wordt uitgedaagd om een eigen meesterwerk te maken (in navolging van de tv-commercial waarin de Mona Lisa van Leonardo DaVinci uit het doek wordt gesneden).

Voor zover ik het van Karlijn heb begrepen, kent de aktie geen mediadruk (externe banners) maar wordt het alleen via www.fbto.nl gepushed (en uiteraard gokt men op het virale effect).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Het viral effect zal zeker niet uitblijven. Kan me goed voorstellen dat dit in de weblog/forum sfeer veel bekijks zal gaan genieten!

    geplaatst op
  • Dat virale effect zal er niet snel komen denk ik, zie hier.

    geplaatst op
  • Prachtig gemaakt. Een gemiste kans dat het gemaakte filmpje niet te verzenden of te includen op je eigen website is. En weg is het virale effect.

    geplaatst op
  • Op Resultblog kunnen jullie de reactie van Tribal DDB en FBTO lezen.

    geplaatst op
  • Jammer is wel, dat ik al tot twee maal toe een filmpje heb gepost dat vervolgens niet terug te vinden is. De door mij geopperde ondertiteling zal wel niet rijmen met de actievoorwaarden ;-)

    geplaatst op
  • Tja Lionel, ik heb hem net bekeken (ik doe verder geen moderatie hoor, maar kan wel in het CMS) en hij was inderdaad ietwat smakeloos. Ik verwacht inderdaad dat FBTO hem er niet doorlaat.
    Sorry :D

    geplaatst op
  • Lijkt mij een beetje op de eerdere tattoo actie.
    Ben benieuwd hoe het gaat lopen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.