New Weapons of Marketing Communication

New Weapons of Marketing Communication
, Upstream
@marcoderksen

New Weapons of Marketing CommunicationOp 5 oktober organiseert Marketing Associatie Tilburg (MA-Tilburg) het congres New Weapons of Marketing Communication. Tijdens dit congres zal naar voren komen hoe bedrijven omgaan met de veranderende consument én hoe nieuwe communicatiemiddelen zoals viral marketing, buzz marketing (word of mouth marketing), in-game advertising en weblogs hier een rol in kunnen spelen.

Onder leiding van dagvoorzitter Joris van Zoelen zullen een groot aantal sprekers optreden waaronder keynote sprekers als Prof. dr. Fred van Raaij (Hoogleraar Faculteit Sociale Wetenschappen, Psychologie en Maatschappij, Universiteit van Tilburg), Carl Rohde (Cultuursociologisch Onderzoeker Universiteit van Utrecht en Trendwatcher), Radjen van Wilsem (KPN) en Jan Oldenburger (Roorda Reclamebureau). Ronald Moray, illusionist en specialist in het bedenken van magische concepten voor productpromoties en presentaties, sluit de dag af.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.