New Weapons of Marketing Communication
Op 5 oktober organiseert Marketing Associatie Tilburg (MA-Tilburg) het congres New Weapons of Marketing Communication. Tijdens dit congres zal naar voren komen hoe bedrijven omgaan met de veranderende consument én hoe nieuwe communicatiemiddelen zoals viral marketing, buzz marketing (word of mouth marketing), in-game advertising en weblogs hier een rol in kunnen spelen.
Onder leiding van dagvoorzitter Joris van Zoelen zullen een groot aantal sprekers optreden waaronder keynote sprekers als Prof. dr. Fred van Raaij (Hoogleraar Faculteit Sociale Wetenschappen, Psychologie en Maatschappij, Universiteit van Tilburg), Carl Rohde (Cultuursociologisch Onderzoeker Universiteit van Utrecht en Trendwatcher), Radjen van Wilsem (KPN) en Jan Oldenburger (Roorda Reclamebureau). Ronald Moray, illusionist en specialist in het bedenken van magische concepten voor productpromoties en presentaties, sluit de dag af.
En je verzorgt natuurlijk zelf ook een workshop die de moeite van het bezoeken waard is.