New Weapons of Marketing Communication

21 september 2006, 05:44

New Weapons of Marketing CommunicationOp 5 oktober organiseert Marketing Associatie Tilburg (MA-Tilburg) het congres New Weapons of Marketing Communication. Tijdens dit congres zal naar voren komen hoe bedrijven omgaan met de veranderende consument én hoe nieuwe communicatiemiddelen zoals viral marketing, buzz marketing (word of mouth marketing), in-game advertising en weblogs hier een rol in kunnen spelen.

Onder leiding van dagvoorzitter Joris van Zoelen zullen een groot aantal sprekers optreden waaronder keynote sprekers als Prof. dr. Fred van Raaij (Hoogleraar Faculteit Sociale Wetenschappen, Psychologie en Maatschappij, Universiteit van Tilburg), Carl Rohde (Cultuursociologisch Onderzoeker Universiteit van Utrecht en Trendwatcher), Radjen van Wilsem (KPN) en Jan Oldenburger (Roorda Reclamebureau). Ronald Moray, illusionist en specialist in het bedenken van magische concepten voor productpromoties en presentaties, sluit de dag af.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    arjanintveld

    En je verzorgt natuurlijk zelf ook een workshop die de moeite van het bezoeken waard is.


    22 september 2006 om 06:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!