James Bond: ‘Heineken, shaken not stirred’

James Bond: ‘Heineken, shaken not stirred’
, NPB Media
@yizmo
Bierbrouwer Heineken heeft een zes cijfers tellende deal gemaakt met Eon Productions en Sony Pictures voor het eenentwintigste deel in de James Bond serie, Casino Royale. Bond drinkt in het door Ian Fleming geschreven verhaal namelijk niet zijn alom bekende Martini, maar een Heineken biertje.

De campagne ter promotie van Casino Royale zal onder andere een commercial voor Heineken bevatten, met in de hoofdrol Bond-girl Eva Green. De reclamespot is eerder dit jaar in Tsjechië opgenomen en is geregisseerd door Oscarwinnaar Stephen Gaghan. Het is voor het eerst in de geschiedenis dat een commercieel merk toegang heeft gekregen tot de set van een James Bond film. Casino Royale gaat op 17 november in première. (The Hollywood Reporter) Via




Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • "Voor het eerst dat een commercieel merk toegang heeft gekregen tot de set van een James Bond film"?

    Waarom rijdt Bond in een aantal fims in een BMW i.p.v. een Lotus....? De laatste films zijn rijkelijk voorzien van commerciele sponsoring.

    geplaatst op
  • Wat Wilbert Philippo zegt

    geplaatst op
  • Eerder waren BMW en andere merken prominent in de Bond films aanwezig, ook Heineken trouwens. Deze keer gaat de samenwerking zoals Gijsbregt al aangeeft een stuk verder. Crossmedia campagnes maar ook crossovers voor Heineken naar de uitspelende bioscopen en op de krat.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.