Emerce eDay live te volgen

Emerce eDay live te volgen
, Upstream
@marcoderksen

Emerce eDay live te volgen

Als zo de files een beetje zijn opgelost, rijd ik richting Rotterdam waar vandaag in de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam het congres Emerce eDay plaatsvindt. Als ik het goed heb begrepen is het met ruim 1.000 bezoekers helemaal uitverkocht. ‘Thuisblijvers’ kunnen Emerce Eday overigens live via internet volgen via het eventblog (RSS) en Flickr (RSS).

Voor wie wel gaat, vergeet niet naar de speciale lunchsessie te komen. Zie je straks!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • Zijn er overigens mensen die live verslag doen op hun weblog? Gisteren maakte Wouter al bekend dat hij het event live zal verslaan op zijn weblog uzy.nl.

    Nog meer bloggers in de zaal?

    geplaatst op
  • Tja, wat moet ik over vandaag zeggen. Warm en veel logistieke problemen waardoor veel presentaties onvoldoende uit de verf kwamen. Meest interessant was voor mij het verhaal van Pete Blackshaw (ook leuk om even mee te kunnen spreken). Joseph Jaffe en Ben Hammersley vielen mij helaas tegen. Heerlijk om weer een hoop bekende en nieuwe mensen te hebben gesproken.

    Voor verslagen verwijs ik je naar de blogs van Emerce, Wouter en Frank Janssen. Ik heb de puf niet meer om een verslag te schrijven maar ga een koud biertje drinken ;-)

    geplaatst op
  • Bedankt voor de link Marco! Het was inderdaad erg warm, maar zeker de moeite waard!

    geplaatst op
  • Goed om te horen Wouter! Ik heb helaas presentaties van Lego en Second Life gemist, heb daar goede verhalen van gehoord!

    geplaatst op
  • Aardig om te zien dat de meningen verdeeld zijn over Emerce eDay. Zo is de één erg kritisch, en is de ander juist weer geinspireerd. Ik denk dat vooral de regelmatige lezers van blogs weinig nieuws hebben gehoord; voor veel anderen kwam er wel veel nieuws voorbij.

    Het Financieel Dagblad heeft vandaag een artikel over de presentatie van Pete Blackshaw:

    (...) Over elk denkbaar onderwerp is op internet inmiddels een schare geïnteresseerden te vinden die een virtuele gemeenschap vormt. Het web verandert daardoor in een platform voor conversatie . Wie een digitale camera wil kopen, gaat op zoek naar de ervaring van andere mensen die hetzelfde product hebben gekocht. 'Consumenten vertrouwen meer op het oordeel van andere consumenten dan op de adverteerder', zegt Pete Blackshaw, chief marketing officer van Nielsen Buzzmetrics, dat een meetmethode heeft ontwikkeld om de invloed van weblogs te meten. Hij adviseert daarnaast grote klanten over hun marketingstrategie. Blackshaw sprak donderdag op het marketingcongres eDay in de Van Nellefabriek in Rotterdam over de invloed van nieuwe media op de marketingmogelijkheden. (...)

    Heb je zelf ook een verslag over eDay geschreven, laat het dan hier even weten in de comments!

    geplaatst op
  • Onze Belgische vrienden van Digimedia hebben ook een Emerce E-day verslag

    geplaatst op
  • Jammer dat ik JP heb gemist gisteren; was een mooie gelegenheid geweest om met onze zuiderburen van gedachten te wisselen. Wellicht binnenkort toch maar eens naar Antwerpen afreizen voor een bak koffie!

    geplaatst op
  • Marco, bespaar je de moeite. Ik spoor tot bij jou :-)
    Stuur me es je adres en een paar data, ik kom er aan, met een doosje Belgische pralines, I still owed you one ;-)

    geplaatst op
  • @ marco
    Peter Blackshaw liet gisteren de grafiek zien van blogpulse en zei dat die er vandaag er flink anders uit zou zien. Hij had gelijk: http://www.blogpulse.com/trend?query1=emerce+rotterdam&label1=emerce+rotterdam&query2=emerce&label2=emerce&query3=eday&label3=eday&days=60&x=28&y=13

    Overigens is mijn post over de sessie met Tele2/TNO ook geplaatst:
    http://www.marketingfacts.nl/berichten/20060915_de_strijd_om_de_settopbox_tele2_in_de_aanval/

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.