Consumententrends 2006

Consumententrends 2006

Er komen een aantal drukke congresweken aan voor media, marketing & merken professionals. Naast de CrossMediaWeek (ook wel Picnic06 genoemd) in Amsterdam, het omroepcongres (met de intrigreerde titel ‘omroepen als merk’) in Hilversum, het customer value network event in Amsterdam, vindt op maandag 20 en dinsdag 21 september ook nog het 11e jaarcongres Consumententrends plaats in de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam.

Deze twee dagen laten de nieuwste trends, ontwikkelingen en onderzoeksresultaten zien op het gebied van consumentengedag. De dagvoorzitter op beide dagen is Goos Eilander (algemeen directeur Trendbox).  Verder spreken Carl Rohde (Signs of the time), Michael Tchong (CEO & founder Ubercool, Martin Raymond, directeur The Future Laboratory (Britse denktank) , en mijn Philip Idenburg, auteur van ‘Oog voor de toekomst’.

Op de eerste dag (woensdag) zal ik zelf aanwezig zijn om de dag te verslaan voor Marketingfacts. De prijs van het congres is overigens 1599 euro, ex BTW. Er is ook nog een brochure beschikbaar. Aan de Cross Media Week en aan het Customer Value Network lever ik zelf nog een bijdrage maar daarover later meer.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Je vergeet nog een heel lijstje Erwin; ik heb voor dit najaar al minimaal 6 congressen in de agenda staan waar ik een presentatie geef. Zal deze week dat overzicht hier toevoegen; zitten wel een paar interessante events bij ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.