• Mobile
    wordt gesponsord door

Tea Partay van Smirnoff

Tea Partay van Smirnoff

Norbert Mirani schreef er eerder deze week al over op Adfoblog, de ‘Tea-Partay commercial’ van Smirnoff.

Niet alleen een erg leuke commercial (geproduceerd door Bartle Bogle Hegarty), ook de mediastrategie is briljant. Want zonder nog maar een dollar te hebben uitgegeven aan media-inkoop, is de commercial inmiddels meer dan 700,000 keer bekeken op YouTube en hebben naast gerenomeerde nieuwssites als AdWeek en Wall Street Journal, tal van weblogs geschreven over de ‘Tea Partay van Smirnoff’.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.