Definitieve doorbraak corporate weblogs in 2007?

Definitieve doorbraak corporate weblogs in 2007?
Jim Nail, strategie & marketing directeur van Cymfony, geeft op iMedia Connection een Outlook for Corporate Blogs. Volgens Nail is 2006 het jaar van de early adoptors op het gebied van corporate blogs (met voorbeelden als Boeing, Microsoft en Hewlett-Packard). Op basis van een 5-tal indicatoren verwacht hij dat corporate blogs in 2007 definitief zullen doorbreken:
  1. Mainstream industries join the corporate blog list
  2. Corporate blogging topics are diversifying
  3. Interest in best practices continues to grow
  4. Positive results decrease the fear factor
  5. Social media can be a source of market insight
En nu we het toch over best practices hebben, MarketingSherpa heeft vandaag een case van corporate blogging voor e-commerce gepubliceerd. Het betreft de case van Ice.com die we ook op Marketingfacts al eens hebben genoemd als voorbeeld. Aanrader!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaajajajaja...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.