It’s not a shoe, it’s a community

It’s not a shoe, it’s a community

“Gone are the days of the one big ad, the one big shoe, and the hope that when we put it all together it makes a big impact.(...) It’s a huge U-turn for the mighty marketer and a recognition that it needs to get consumers’ attention in entirely new ways beyond blasting top-down mass messages. “

Businesweek gaat nader in op de strijd tussen Adidas en Nike en de door Nike opgezette community Joga.com. Mooie resultaten van Nike met inmiddels 1 miljoen Joga-leden. Benieuwd hoeveel leden actief blijven nu het WK vuurtje gedoofd is.

Via: i-wisdom.


Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Joga navigeert bijzonder onprettig. Het lijkt nogal vluchtig in mekaar gezet. Kan me niet voorstellen dat het ook 1 miljoen *actieve* Joga leden zijn.

    geplaatst op
  • www.joga.com

    geplaatst op
  • Hierbij een werkende link www.joga.com.

    geplaatst op
  • @Michel: Thanks. Links inmiddels gecorrigeerd.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.