Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
gaaf bedacht! erg goed idee
Als de muziek net zo goed is als de presentatie ervan, dan laat ik hem fijn hangen. Als je dan al die moeite neemt, besteed dan nog een middagje aan een mooi ontwerp van een covertje in het doosje, zodat hij uitnodigt om meegenomen te worden. Of zeur ik nu?
@Christian: “Of zeur ik nu?” -> Nee hoor, je maakt geen deel uit van de doelgroep 😉
De uitvoering kan inderdaad beter, maar het is wel een aardig idee. Ik ga purmerend volhangen 🙂
origineel idee, misschien kon het ontwerp van de cover wel beter maar denk dat ik uit nieuwsschierigheid toch de cd zou meenemen 🙂
ik denk dat de uitvoering perfect is. Gratis en voor niks.
Grappige actie wel, maar kan iemand mij uitleggen waar dat geld dan mee verdiend wordt?
Ik neem aan met optredens, merchandise en eventuele full albums (complete CD’s).
En daar gaat deze marketing-actie dus voor zorgen? Was het maar zo makkelijk…
Ja, de CD-actie zorgt voor naamsbekendheid in de betreffende scene en zal vervolgens ook voor meer bezoekers tijdens optredens zorgen (wanneer de muziek aanslaat natuurlijk).
@Tibor: Artiesten verdienen aan optredens, platenmaatschappijen verdienen aan CD’s.
Als je met bijvoorbeeld 50 op bomen en lantaarnpalen geplakte CDR’s 10 extra bezoekers à €10 naar je optreden lokt, levert dat je dus pakweg €100 – €25 = €75 winst op.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!