Inschrijving E-Mail Marketing Awards geopend

De inschrijving voor de E-Mail Marketing Awards (Emma’s 2006), is geopend. Tot 1 augustus kunnen bedrijven hun succesvolle e-mailmarketingcases inzenden. De winnaars van de Emma’s worden tijdens de Nationale E-mail Marketing Conferentie op 7 september uitgereikt (via: Adforesult).
De procedure van de EMMA’s verloopt dit jaar anders dan voorgaande jaren. Was er vorig jaar nog sprake van twee categorieën (zowel publishing- als marketingcategorie), dit jaar wordt deze onderverdeling niet meer gemaakt. Komende editie maakt de jury in week 34 de genomineerden bekend. Tijdens de conferentie geven de genomineerden een korte presentatie van ongeveer vijftien minuten. Na de presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen door het publiek en de jury. En wordt duidelijk wie de gouden, zilveren of bronzen Emma ontvangt.
De jury, bestaande uit Marc Borgers (zelfstandig marketingadviseur), Beer Flik (managing director Dynamic Zone), Peter Joziasse (manager innovatie management TPG Post), Michel Schaeffer (marketingmanager Bol.com) en Paul Petermeijer (directeur BBP) beoordelen de ingezonden cases op effectiviteit, creativiteit en innovatie.
Zie ook:
Verslag E-mail Marketing Conferentie 2005