Nominaties Online mediaman/-vrouw van het jaar bekend
De genomineerden voor De Adwards, de awards voor Online mediaman en Online mediavrouw van het jaar zijn bekend. Van 15 tot en met 31 mei 2006 zijn vijf vrouwelijke en vijf mannelijke finalisten gekozen. Een onafhankelijke jury, onder voorzitterschap van Igor Beuker, reikt De Adwards op 15 juni 2006 tijdens LINK uit. LINK is het jaarlijkse event van AdLINK voor de online media branche.
In de categorie Online mediaman zijn genomineerd: Alex Stil (Reddion), Edwin Tromp (Talpa Digital), Gijs Barends (Medialand) en zelfstandig adviseurs interactive marketing Marco Derksen en Stephan Fellinger.
Voor Online mediavrouw van het jaar komen in aanmerking: Annemiek Verhagen (Tapps), Charlotte Mesman (Trendystyle), Eveline Aendekerk (Lost Boys), Lot Carlier (Sanoma-Uitgevers) en Nathalie Peters (Initiative).
AdLINK Internet Media, initiatiefnemer van De Adwards is zeer content met de aandacht voor de awards. ‘Het is altijd spannend, de introductie van een nieuwe award. Maar de genomineerden vormen een goede afspiegeling van de online media wereld, zij houden zich bezig met innovatieve online ontwikkelingen. Het is een goede zaak dat hier een keer specifiek aandacht aan besteed wordt’, aldus Bas Seelen, Managing director AdLINK.
Met die laatste opmerking ben ik het zeker mee eens, alleen triest om te zien dat de organisatie van de verkiezing online mediaman/-vrouw haar eigen online media niet fatsoenlijk kan bijhouden. De homepage (!) stelt op dit moment doodleuk dat je tot 31 mei nog kunt nomineren. De nominatie-pagina zelf geeft eveneens aan dat de nominaties nog niet bekend zijn en dat je nog kunt nomineren. De link daarachter meldt weer dat nomineren mogelijk was tot 31 mei en nu niet meer kan…
Desondanks: Marco, veel succes!
Update:
Enkele uren na deze posting is de site aangepast 😉
Veel succes, Marco!
Gefeliciteerd met je nominatie Marco en succes!
Ik werd afgelopen week door Kim Lammertse van de Urbanology Group hierover gebeld. Toch wel een verrassing moet ik zeggen en een hele eer om op het lijstje met Alex, Edwin, Gijs en Stephan te staan.
@Jan en Kasper: dank!
@Erik: ik zie dat de site inmiddels is aangepast!
@Marco: 5 dagen in juni gebeurde er weinig, maar een paar uur na de posting is de site aangepast, Marketingfacts wordt dus gelezen 😉
Gefeliciteerd Marco, succes!
Hopelijk weegt deze inloed zwaar door in de beslissing 😉
Alweer een prijskans Marco. Het kan niet op. Zeer benieuwd de 15e. Nu alvast een felicitatie, maar dat geldt uiteraard voor alle genomineerden.
Wegens enorme interesse kunnen wij helaas geen inschrijvingen meer toelaten.
dat gaat hard, helaas dus…
@Robert: Het was inderdaad al snel uitverkocht heb ik begrepen. Gaan er nog lezers van Marketingfacts naar dit event?
@Polle, Peter: dank!
Top, allen gefeliciteerd. Veel nominaties van mediabureaus trouwens!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!