Nominaties Online mediaman/-vrouw van het jaar bekend

5 juni 2006, 10:50

De genomineerden voor De Adwards, de awards voor Online mediaman en Online mediavrouw van het jaar zijn bekend. Van 15 tot en met 31 mei 2006 zijn vijf vrouwelijke en vijf mannelijke finalisten gekozen. Een onafhankelijke jury, onder voorzitterschap van Igor Beuker, reikt De Adwards op 15 juni 2006 tijdens LINK uit. LINK is het jaarlijkse event van AdLINK voor de online media branche.

In de categorie Online mediaman zijn genomineerd: Alex Stil (Reddion), Edwin Tromp (Talpa Digital), Gijs Barends (Medialand) en zelfstandig adviseurs interactive marketing Marco Derksen en Stephan Fellinger.

Voor Online mediavrouw van het jaar komen in aanmerking: Annemiek Verhagen (Tapps), Charlotte Mesman (Trendystyle), Eveline Aendekerk (Lost Boys), Lot Carlier (Sanoma-Uitgevers) en Nathalie Peters (Initiative).

AdLINK Internet Media, initiatiefnemer van De Adwards is zeer content met de aandacht voor de awards. ‘Het is altijd spannend, de introductie van een nieuwe award. Maar de genomineerden vormen een goede afspiegeling van de online media wereld, zij houden zich bezig met innovatieve online ontwikkelingen. Het is een goede zaak dat hier een keer specifiek aandacht aan besteed wordt’, aldus Bas Seelen, Managing director AdLINK.

Met die laatste opmerking ben ik het zeker mee eens, alleen triest om te zien dat de organisatie van de verkiezing online mediaman/-vrouw haar eigen online media niet fatsoenlijk kan bijhouden. De homepage (!) stelt op dit moment doodleuk dat je tot 31 mei nog kunt nomineren. De nominatie-pagina zelf geeft eveneens aan dat de nominaties nog niet bekend zijn en dat je nog kunt nomineren. De link daarachter meldt weer dat nomineren mogelijk was tot 31 mei en nu niet meer kan…

Desondanks: Marco, veel succes!

Update:

Enkele uren na deze posting is de site aangepast 😉

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

10 Reacties

    Jan Julius

    Veel succes, Marco!


    5 juni 2006 om 13:35
    Kasper Katje

    Gefeliciteerd met je nominatie Marco en succes!


    5 juni 2006 om 13:59
    media

    Ik werd afgelopen week door Kim Lammertse van de Urbanology Group hierover gebeld. Toch wel een verrassing moet ik zeggen en een hele eer om op het lijstje met Alex, Edwin, Gijs en Stephan te staan.

    @Jan en Kasper: dank!

    @Erik: ik zie dat de site inmiddels is aangepast!


    5 juni 2006 om 14:07
    evroekel

    @Marco: 5 dagen in juni gebeurde er weinig, maar een paar uur na de posting is de site aangepast, Marketingfacts wordt dus gelezen 😉


    5 juni 2006 om 14:36
    Polle

    Gefeliciteerd Marco, succes!


    5 juni 2006 om 14:59
    Kasper Katje

    @Marco: 5 dagen in juni gebeurde er weinig, maar een paar uur na de posting is de site aangepast, Marketingfacts wordt dus gelezen 😉

    Hopelijk weegt deze inloed zwaar door in de beslissing 😉


    5 juni 2006 om 17:03
    loket

    Alweer een prijskans Marco. Het kan niet op. Zeer benieuwd de 15e. Nu alvast een felicitatie, maar dat geldt uiteraard voor alle genomineerden.


    5 juni 2006 om 17:32
    Robert de Boer

    Wegens enorme interesse kunnen wij helaas geen inschrijvingen meer toelaten.

    dat gaat hard, helaas dus…


    5 juni 2006 om 19:17
    media

    @Robert: Het was inderdaad al snel uitverkocht heb ik begrepen. Gaan er nog lezers van Marketingfacts naar dit event?

    @Polle, Peter: dank!


    6 juni 2006 om 04:53
    maarten

    Top, allen gefeliciteerd. Veel nominaties van mediabureaus trouwens!


    6 juni 2006 om 07:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief