TNS Nipo onderzoekt ook mediareputatie

TNS Nipo onderzoekt ook mediareputatie

TNS Nipo voegt het onderdeel Media Intelligence aan zijn onderzoeksaanbod toe. Het marktonderzoekbureau is daartoe een partnerschap met TrendLight aangegaan. Media Intelligence poogt de mediareputatie oftewel mediapositie van organisaties in kaart te brengen. De ontwikkelingen in de reputatie van een organisatie kun je vaak niet afdoende verklaren door alleen de impact van reclamecampagnes en mediabestedingen te onderzoeken. TNS NIPO en TrendLight willen nu samen de mediapositie van bedrijven, overheden, onderwerpen en personen in kaart brengen. Zowel kwantitatief (hoe vaak komt iets of iemand in het nieuws) als kwalitatief (hoe komt iets of iemand in het nieuws) aldus het persbericht (via: Marketing Online).

Het is me nog niet helemaal duidelijk welke media nu worden meegenomen maar ik neem aan dat naast print ook internet wordt meegenomen!?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.