Je bekijkt een artikel van

Vergroot je (mentale) marktaandeel #spon

2 juni 2021, 08:58

Hoe verhoog je de mentale beschikbaarheid voor jouw merk? En hoe zet je adverteren in om je mentale marktaandeel te vergroten? Je leert het in 30 minuten!

Hoe beter mentaal beschikbaar je bent, hoe groter je mentale marktaandeel. En uiteindelijk je werkelijke marktaandeel. Het verzamelen van de juiste data helpt je om te voorspellen wat je werkelijke marktaandeel zou kunnen zijn. En om consistent betere keuzes te maken voor al je creaties op weg er naartoe.

Op dinsdag 8 juni organiseren NIMA en Validators een online lunchbijeenkomst over Byron Sharps nieuwste paper ‘Measuring advertising’s effect on mental availability’. Je maakt kennis met Sharps gedachtengoed rondom mentale beschikbaarheid.

Deze sessie wordt verzorgd door brand expert Marceline Veen (Validators) en promovendus Noud Schartman (VU Amsterdam). Meld je hier kosteloos aan voor deze lunchsessie.

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!