Veelgelezen - Marketingfacts
Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Google API documentatie lekt uit en geeft nieuw inzicht in algoritme

Anonieme bron geeft kijk achter de schermen bij zoekmachine Google.

SEO & Content Marketing: Welke sectoren profiteren het meest?

In de wereld van digitaal entertainment heeft de game-industrie een adembenemende revolutie doorgemaakt en steeds meer mensen maken gebruik van de digitale mogelijkheden.

Drie zaken waarom merken Byron Sharp niet blind moeten volgen

Voordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.

Grote geld wordt verkozen boven ethische kwesties binnen sportmarketing

Voor (kleine) sportclubs is het een onvermijdelijk dilemma: kiezen tussen financiële overleving of de ethisch verantwoorde weg.

Waarom je micro-marketing moet inzetten voor je merk (en zeker geen macro-influencers)

Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.

De Koffiejongens: Op weg naar een koffieketen zonder CO2-emissie

2023 was een succesvol jaar voor De Koffiejongens met een enorme groeiversnelling. Dit jaar staan ze ook als spreker tijdens de ‘Nima Marketing Day’.

MediaTest en Mediahuis presenteren de resultaten van ‘Het Grote Jongerenonderzoek 2024’

Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.

HR meets Marketing ‘Goede medewerkers aantrekken gaat de hele organisatie aan’

Het aantrekken en verbinden van medewerkers vanuit een merk centraal zetten is essentieel.

Dare To Drink Different: ‘We zijn elke dag met elkaar aan het leren’

Dare to Drink Different van Royal Swinkels daagt uit en verbreedt de smaak­horizon. Dit platform introduceert nieuwe smaken aan beginnende en ervaren bierliefhebbers en biedt zelfs niet-bierdrinkers verfrissende opties met gebrouwen craft soda’s. In samenwerking met Sidekix, die de logistiek en klantenservice op zich neemt, is Dare To Drink Different hard op weg om de Nederlandse markt te veroveren. Maar daar houdt de ambitie niet op.

B2B-marketing leiders na lastig jaar optimistischer

B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.

NIMA Marketing Day 2024 – een recap

De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!

Onderzoek LinkedIn: AI populair bij B2B, optimisme bij marketeers

Na een uitdagend jaar van krappe marketingbudgetten en hoge druk om return on investment (ROI) te bewijzen, tonen B2B-marketing leiders wereldwijd een hernieuwd optimisme.