Anonieme bron geeft kijk achter de schermen bij zoekmachine Google.
In de wereld van digitaal entertainment heeft de game-industrie een adembenemende revolutie doorgemaakt en steeds meer mensen maken gebruik van de digitale mogelijkheden.
Voordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.
Voor (kleine) sportclubs is het een onvermijdelijk dilemma: kiezen tussen financiële overleving of de ethisch verantwoorde weg.
Bedrijven lijken de afgelopen jaren steeds vaker voor micro-marketing te kiezen. Iets waar ikzelf ook veel voor heb gepleit bij de vele merken met wie ik samen heb gewerkt.
2023 was een succesvol jaar voor De Koffiejongens met een enorme groeiversnelling. Dit jaar staan ze ook als spreker tijdens de ‘Nima Marketing Day’.
Tijdens Nima Marketing Day worden, net als vorig jaar, de uitkomsten van Het Grote Jongerenonderzoek 2024 gepresenteerd.
Het aantrekken en verbinden van medewerkers vanuit een merk centraal zetten is essentieel.
Dare to Drink Different van Royal Swinkels daagt uit en verbreedt de smaakhorizon. Dit platform introduceert nieuwe smaken aan beginnende en ervaren bierliefhebbers en biedt zelfs niet-bierdrinkers verfrissende opties met gebrouwen craft soda’s. In samenwerking met Sidekix, die de logistiek en klantenservice op zich neemt, is Dare To Drink Different hard op weg om de Nederlandse markt te veroveren. Maar daar houdt de ambitie niet op.
B2B Benchmark report van LinkedIn: optimisme over komend jaar, marketingsector loopt voorop bij adoptie AI.
De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!
Na een uitdagend jaar van krappe marketingbudgetten en hoge druk om return on investment (ROI) te bewijzen, tonen B2B-marketing leiders wereldwijd een hernieuwd optimisme.