Ziektekostenverzekeraars maken zich op voor topdrukte

Ziektekostenverzekeraars maken zich op voor topdrukte

63% van de bezoeker van amicon.nl verandert dit jaar van zorgverzekeraarDeze maand vallen weer de nieuwe ziekte-kostenverzekeringspolissen op de deurmat. Verzekeraars verwachten dat de klanten zich uitgebreid zullen gaan beraden op de veranderingen die per 1 januari in de ziekten-kostenpremies worden ingevoerd. Ze denken dat de consument flink gaat winkelen, op zoek naar de goedkoopste verzekeraar met de beste voorwaarden.

In tegenstelling tot vorig jaar moet ik zeggen dat ik maar weinig online campagnes voorbij zie komen. Wordt internet dit jaar massaal overgeslagen als medium of zit ik domweg op de verkeerde websites te kijken? Welke online campagnes hebben jullie al gespot?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Ik heb gezien anderzorg, amercom, zilveren kruis (op o.a. qoop.nl en gezondheidsnet)

    geplaatst op
  • Banners van amicon gespot op planet.nl en tiscali.nl.

    geplaatst op
  • Campagne Anderszorg: ondersteund door search, e-mail en mobile marketing en aangevuld met een sticky viral game:
    http://www.dutchcowboys.nl/reacties.php?nieuws=1481

    *** introtekst aangepast ivm layout ***

    geplaatst op
  • Heb gezien OHRA via MSN (als je messenger start)

    geplaatst op
  • Ohra, Zilveren Kruis, Amicon, Anderzorg, CZ.

    Zelf vind ik het ook opvallend rustig tot nu toe. Zelfs op televisie.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.