Yourzine start onderzoek naar effectiviteit van promoties via e-mail

Yourzine start onderzoek naar effectiviteit van promoties via e-mail

Deze maand start Yourzine een onderzoek naar de effectiviteit van promoties via e-mail. Door zowel online als offline de conversie voor meerdere bedrijven binnen een branche te meten, kunnen er generaliseerbare uitspraken worden gedaan over het conversie-potentieel. Eind augustus 2004 worden de eerste resultaten van het onderzoek verwacht.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.