Yes! Yes! Yes!
Procter & Gamble heeft voor de lezers van de (Engelse) Marie Claire een verrassing in het nieuwste nummer. In de advertentie voor Herbal Essence is een geluidchip opgenomen, waardoor bij het omslaan van de specifieke pagina de bekende Yes!Yes!Yes!-kreet uit de TV-commercial wordt afgespeeld.
Op zich leuk en creatief totdat je over een paar maanden dit nummer van de Marie Claire in de wachtkamer van de dokter leest 😉 (via: 31stsecond.nl)
Ongelooflijk! Dat ze nu net iets doen met één van de meest irritante reclamespots van het moment. P.S. Ik heb recht van spreken, want ik ben vrouw (en dus doelgroep). Brrrrr. Het idee an sich is wel leuk trouwens, maar dit terzijde.
When Harry met Sally, in de leesmap bij de afhaalchinees. Giechelende kinderen en de vrouw die naast je zit krijgt een rode kop.
fatsoenlijk geld uitgeven aan online advertising doen ze niet, maar dit wel….
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!