Yahoo geeft shoppen een nieuwe dimensie

Yahoo geeft shoppen een nieuwe dimensie
,

Yahoo is vandaag begonnen met SmartSort , een interactief gereedschapje dat online shoppers in staat moet stellen sneller relevante producten te vinden.

De SmartSort-pagina bestaat eigenlijk uit een aantal schuifjes. Om een product te vinden, kunnen bezoekers met de schuifjes aangeven hoe relevant ze een bepaalde mogelijkheid of kenmerk van een product vinden: bij een digitale camera bijvoorbeeld, kan men aangeven hoe belangrijk resolutie is, of de zoomfunctie. Als men de ‘sliders’ verschuift, veranderd het aanbod ook direct.

SmartSort is een simpel alternatief voor de pulldown menuutjes op veel koopwebsites, waar vaak ingewikkelde selecties gemaakt moeten worden. “We hebben SmartSort specifiek ontworpen om consumenten in de researchfase te helpen”, zo zegt Rob Solomon, vice-president van Yahoo Shopping.

(Bron: Planet.nl)


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.