Yahoo en Google strijden om Chinese zoekmarkt

Yahoo en Google strijden om Chinese zoekmarkt

Binnen een week na de lancering van Google’s Baidu komt Yahoo vandaag met Yisou. Beiden zoekmachines voor de Chinese markt.

Carl melde al eerder dat China, met 80 miljoen websurfers de op een na grootste internet-markt, zich niet zonder slag of stoot door Google laat inpakken. De verwachting is dat China en India binnen 10-15 jaar verantwoordelijk zijn voor de helft van al het internetgebruik. Reden dus om de Chinese markt in de gaten te houden!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.