Without live, marketing is dead

28 oktober 2019, 08:29

Eventmarketing en live communicatie als geloofwaardige contentmotor

‘Without LIVE marketing is dead.’ Het was de ietwat botte stelling tijdens een ronde tafelsessies, onderdeel van de Best Event Awards World in Portugal. Het trok marketers van de Georgische voetbalbond tot Disney naar de sessie. De conclusie: events en live hebben de kracht om merkauthenticiteit geloofwaardig te maken en om de kritische consument tot gedragsverandering aan te zetten.

Sjoerd Weikamp
Redactie / eigenaar bij EventBranche.nl

Eigenaar Proef Media BV, uitgever en hoofdredacteur EventBranche.nl, oud-kroegeigenaar (Café Hattrick), zo Achterhoeks als de Zwarte Cross, vader van Mirte en Aafke, Doetinchem, tennis, voetbal en RvC-lid van De Graafschap, maar bovenal supporter vd Superboeren: 'In de Achterhoekse samenleving zitten nog alle lessen die een marketeer nodig heeft'.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!