[whitepaper] Tips om je mailingstatistieken te verbeteren #adv

[whitepaper] Tips om je mailingstatistieken te verbeteren #adv

Het klinkt zo lekker cliché, maar het blijft een feit: meten is weten en weten is verbeteren. De drie ratio's waarmee je in de e-mail marketing rekening houdt, zijn op te delen in aflevering, opens en kliks. Niet de meest sexy termen, wel de belangrijkste. De betekenis van deze drie legt Spotler uit in dit nieuwe white paper, inclusief tips en checklist om jouw ratio's te verbeteren. Een must read voor elke (e-mail) marketeer!

Download het whitepaper


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.