White paper Word of Mouth Marketing

White paper Word of Mouth Marketing
, ING Groep
@evr

Keith Bates heeft een white paper geschreven over Word of Mouth Marketing. In de pdf van 35 pagina’s  worden diverse case studies behandeld, de werking en mogelijkheden uitgelegd en adviezen van experts als Seth Godin en Regis McKenna samengevat. Een aardig basiswerk voor de fans van viral marketing.


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Interessant om te lezen, maar helaas mis ik een beetje het Ewom idee (Electronic Word of Mouth).

    Internet biedt de mogelijkheid om de meningen / ideeen van een hele grote groep mensen relatief eenvoudig te monitoren, bijvoorbeeld via blogs of Online opinion platforms, maar biedt ook de mogelijkheid voor 'manipulaties', bijvoorbeeld via company (b)logs. Dit soort technieken zullen in de toekomst belangrijk worden. Een eerste stap zijn de 'blog-trend' zoekmachines om bepaalde 'hot topics' te kunnen achterhalen.

    In mijn optiek een goed artikel over Ewom is het volgende: http://www.uni-weimar.de/medien/marketing/l/filebrowser/files/2004_Electronic_WOM_JIM.pdf

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.