WebAds vergroot omvang advertentienetwerk met ruim een kwart

25 mei 2005, 07:33

Admanager: Website-exploitant WebAds heeft haar advertentie-netwerk explosief zien toenemen. Het netwerk van websites waarvoor het bedrijf de advertentieverkoop verzorgt groeide de laatste maand met 27 procent. De channels zakelijk & financieel, jongeren en film zijn de grootste groeiers. Onder meer Euronext, MTV, NTG, Kluwer, en WP Sport Media kozen WebAds voor de exploitatie van enkele van hun websites. Opmerkelijk is ook dat een groot aantal commerciele omroepen ? waaronder Veronica, SBS6 en Net 5 ? het bedrijf in de arm hebben genomen.

Zijn er eigenlijk al cijfers van wat de diverse advertentienetwerken aan bereik (en overlap) hebben?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Floris

    Waren ze niet net de Telegraaf kwijtgeraakt?


    28 mei 2005 om 20:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!