Wat wil de Nederlandse Prosumer?

Wat wil de Nederlandse Prosumer?
, Upstream
@marcoderksen

Gisteren werd in het Amsterdamse Cineac-theater de Nederlandse Prosumer onder de loep genomen. Theo van Vught heeft daarvan op Molblog een kort verslag. Een paar opvallende cijfers op een rij:

- 61% van de prosumer gebruikt weblogs, bulletin boards (bestaan die nog?) en nieuwsgroepen (wie gebruikt dat nog?)
- 84% van de prosumer staat wantrouwig tegenover reclame
- 46% van de prosumer beinvloed zijn omgeving op diverse gebieden

Zie ook: De (hernieuwde) ontdekking van de prosumer


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.