Wat wil de Nederlandse Prosumer?

29 september 2005, 04:05

Gisteren werd in het Amsterdamse Cineac-theater de Nederlandse Prosumer onder de loep genomen. Theo van Vught heeft daarvan op Molblog een kort verslag. Een paar opvallende cijfers op een rij:

– 61% van de prosumer gebruikt weblogs, bulletin boards (bestaan die nog?) en nieuwsgroepen (wie gebruikt dat nog?)

– 84% van de prosumer staat wantrouwig tegenover reclame

– 46% van de prosumer beinvloed zijn omgeving op diverse gebieden

Zie ook: De (hernieuwde) ontdekking van de prosumer

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    punkey

    Nieuwsgroepen gebruiken? Dagelijks! Nooit gehoord van films en muziek die via die kanalen worden aangeboden?


    29 september 2005 om 05:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!