Wat is de effectiviteit van tv-reclame rond het EK?

Wat is de effectiviteit van tv-reclame rond het EK?

Dit weekend werden we tijdens het EK verrast door de tv-commercial van Fundum. Er van uitgaande dat een spotje rond topwedstrijden ca. 80.000 euro kost, wat is dan de ROI van een dergelijke campagne?

Volgens venturo is een EK-spot ‘niets’ waard. Maar waarom blijven adverteerders dan bakken met geld uitgeven voor tv-reclame rondom grote evenementen zoals het EK? En wat te denken van de uitgaven voor commercials rond de Super Bowl in de VS?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.