Wat is de economische waarde van buzz?

Wat is de economische waarde van buzz?

Customer Advocacy Drives UK Business Growth

Met de toenemende populariteit van word of mouth of buzz wordt de vraag om de effectiviteit en de waarde hiervan te meten ook groter. Helaas is hier nog weinig literatuur over beschikbaar. Wel kwam ik een onderzoek (pdf) tegen van Paul Marsden en zijn collega’s van de London School of Economics (LSE) over hoe de (online) mening van de consument bijdraagt aan de groei van Britse bedrijven.

Via: Word-of-Mouth Communication Study


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.