Je bekijkt een artikel van Salesforce
partner

Wat is klantretentie en waarom is het zo belangrijk?

De duur en het succes van een klantrelatie kun je meten met klantenbinding of klantretentie. Het is een belangrijke KPI om je succes op korte én lange termijn te bepalen.

3 februari 2022, 12:59

De duur en het succes van een klantrelatie kun je meten met klantenbinding of klantretentie. Het is een belangrijke KPI om je succes op korte én lange termijn te bepalen. Vooraanstaande marketeers zetten daarom in op loyaliteitsprogramma’s (63% van hen gebruikt ze al) en het meten van de klantretentie tijdens alle stappen van de customer journey.

Lees hoe jij loyaliteitsprogramma’s opzet

 

Salesforce is het beste customer relationship management-platform (CRM) ter wereld. Salesforce biedt cloudgebaseerde applicaties voor sales, services, marketing en meer. Bovendien heb je geen IT-experts nodig: je logt gewoon in en kunt direct op een totaal nieuwe manier contact leggen met je klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief