Volvo’s MSN Space sponsoring ter discussie

Volvo’s MSN Space sponsoring ter discussie
, ING Groep
@evr

Volvo is de eerste sponsor van MSN Space geworden. Op diverse weblogs worden echter vraagtekens gezet bij de effectiviteit van deze sponsoring.

Adrants stelt dat er 4,5 miljoen MSN Spaceblogs zijn, maar dat de kwaliteit van die weblogs te wensen overlaat. Ook BlogAds mengt zich in de discussie. In de Volvo Whiplash posting geeft BlogAds aan dat Volvo via de campagne in verband wordt gebracht met de nodige obscene woorden. Juist vanwege het feit dat BlogAds dit schrijft, levert weer de nodige vermoedens van jaloezie op.

Ik moet je eerlijk zeggen dat het aantal weblogs dat ik bij MSN Space heb vastgelegd via Furl, RSS of bookmark inderdaad miniem is. De kwaliteit is vaak (nog) van een te laag niveau. Als dit beeld juist is, is de sponsoring van Volvo misschien niet zo effectief, hoewel de kosten van de sponsoring tot op heden onbekend zijn. Iemand andere ervaringen met MSN Space?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.