Vodafone ontdekt advergaming

Vodafone ontdekt advergaming

Vodafone heeft een overeenkomst gesloten met gamesontwikkelaar THQ om Vodafone Live! binnen Juiced, een racesimulatie-game die onder meer op de Playstation 2 uitkomt, te promoten.

Het is, voor zo ver bekend, voor het eerst dat een mobiele operator zich op het terrein van de advergaming begeeft. Vodafone lijkt er vooral op uit te zijn om zijn merk te versterken bij jongeren.

Volgens Cellular News kan aan het spel ook worden deelgenomen via de mobiele telefoon. Door de integratie zullen duizenden gamers wereldwijd geconfronteerd worden met het Vodafone live! logo in het spel. De overeeenkomst tussen THQ en Vodafone voorziet er verder in dat Juiced beschikbaar zal zijn in 16 landen waar Vodafone actief is. Onduidelijk is nog of Nederland ook daarbij zit.

Bron: Emerce


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.