Viral marketingcampagne Axe Feather

2 januari 2005, 12:01

Afgelopen week heeft Axe een slap aftreksel van subservient chicken gelanceerd. Zouden ze bij Axe nu werkelijk denken dat je met een dergelijke campagne de naamsbekendheid, imago of voorkeurspositie van Axe deodorant verbeterd?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Hans

    Inderdaad, dit is wel een heel basic verhaal zonder verrassende elementen. Waar is de deodorant ? Dan had ik meer waardering voor axe touch en de axe below zero acties + sites….

    Wat dacht je overigens van de deodorant Axe Tsunami ! Use this scent to sweep the ladies off there feet…


    2 januari 2005 om 14:55
    Carl Mangold

    Ik had van AXE wel wat meer lef verwacht, ja…


    2 januari 2005 om 15:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!