Viral Advertising in 2005

Viral Advertising in 2005

MarketingSherpa heeft het eerste deel van een interessant rapport over viral marketing gepubliceerd: In het eerste deel aandacht voor wat een viral advertentie nu eigenlijk is (en niet is), de top-7 viral advertising taktieken (how-tos) en hoe viral marketing campagnes te meten. Het rapport bevat exclusieve data van 2,431 marketeers en viral marketingbureaus.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.