Vervolgcampagne Citroen schiet opnieuw tekort

Vervolgcampagne Citroen schiet opnieuw tekort
, Saristos
@saristos

Helaas heb ik het opnieuw moeten constateren. Ondanks dat concept en styling er goed uit ziet faalt Citroen, net als in de C2 campagne, opnieuw in het fulfilment van het geheel. Dit keert betreft het de Mijn Citroen omgeving van Citroen.

Een drietal voorbeelden:

Voorbeeld 1:
Ik ontvang een fraai vormgegeven email van Citroen waarin MijnCitroen wordt aangekondigd. Inloggen met mijn userid en wachtwoord leidt echter tot een foutpagina op Citroen.nl (en dat ligt niet aan mijn inloggegevens, ik heb het namelijk ook met andere userid’s geprobeerd.

Voorbeeld 2:
Ik vraag een nieuw wachtwoord aan, krijg een bevestiging via email en probeer vanuit de email mijn wachtwoord te wijzigen. Helaas leidt de pagina tot de bekende errorpagina in de browser.

Voorbeeld 3:
Inloggen lukt wel via citroen.nl. Dus ik ben binnen. Heb de dealers geprobeerd en mijn gegevens te wijzigen. Beiden leiden tot de foutpagina zoals in voorbeeld 1.

Helaas en doodzonde. Dit is een tweede keer dat ik afhaak.

Zie ook de eerdere berichtgevingen in Mediafact v.w.b. de C2 campagne.

- Citroen wint Adfo Web bannercompetitie

- Citroen blijft klasse apart

Wie geinteresseerd is in de screendumps moet maar even mailen.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.