Verdubbeling online omzet door promo-actie Neckermann

21 februari 2003, 17:35

Homeshoppingbedrijf Neckermann zegt dat de promotie-actie Jecomputerisjelot heeft geleid tot een verdubbeling van de omzet.

De actie zou daarnaast “enkele honderdduizenden” opt-in mailadressen hebben opgeleverd. Neckermann zegt verder dat eenvijfde van alle bestellingen inmiddels “via internet en e-mail” binnenkomt. De promotie-site staat op nummer 22 in de top 50 van meest bezochte sites in Nederland, aldus het bedrijf. Volgens gegevens van Multiscope trok Jecomputerisjelot.nl in januari 2,83 miljoen unieke bezoekers.

Bron:

http://www.multiscope.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!