V&D stopt met V&D TV

V&D stopt met V&D TV
, Upstream
@marcoderksen

Warenhuisconcern V&D stopt eind van het jaar met V&D TV. Het contract loopt tot week 52, maar wordt daarna niet verlengd.

Het tv-programma is nooit het succes geworden waarop men had gehoopt. De beoogde kijkdichtheid van 1% is dan ook nooit gehaald. En dat terwijl er bij V&D dagelijks 25 mensen in dienst waren van het programma. De plannen voor een eigen lifestyle magazine gaan ook niet door. V&D was samen met bureau FHV BBDO en uitgeverij Readershouse een format aan het uitdenken dat de folder moest gaan vervangen. Verder wordt de facelift van de warenhuizen afgebroken. Enkele maanden geleden werd nog gesproken over de `Bouvrie`-methode. Jan de Bouvrie was aangetrokken om de winkels gezelliger te maken. Voor dit jaar stonden er 20 winkels op stapel. Inmiddels zijn drie warenhuizen klaar en staan negen zaken in de steigers, maar de verbouwingen zijn stopgezet.V&D kampt met tegenvallende cijfers en heeft onlangs laten weten 1.800 werknemers te ontslaan. Verder worden 12 filialen gesloten.

Bron:
Adformatie nr. 37, p. 1 en 6, 1/3 p.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.