Tussenstand actie 555

7 januari 2005, 07:41

De televisieactie voor de slachtoffers van de tsunami bracht gisteren de tussenstand tot 112.144.000 miljoen euro. Daarmee komt Nederland op plaats 8 in de rij gulste gevers, zelfs boven Frankrijk en Spanje.

Wat er gisteren in Nederland op radio, tv en internet gebied is neergezet is volgens mij uniek in Europa geweest. In Duitsland konden ze niet de publieke en commerciele zenders bij elkaar krijgen voor ??n gezamelijke actie.

Martin de Boer
Interim (Online) Marketeer bij Efarmers

Marketeer met een passie voor Interactive Marketing. Daarnaast veel aandacht voor nieuwe "online" ontwikkelingen. Na ruim 8 jaar als Channel Manager Internet voor ABN AMRO te hebben gewerkt, ging hij vervolgens aan de slag als Marketing manager voor Hotel Bookers (o.a. hotelspecials.nl , bungalowspecials.nl en hotelaanbiedingen.nl). In 2009 zijn eigen advies/interim bureau efarmers gestart. Van waaruit hij diverse bedrijven adviseert over online marketing/strategie. Passie voor site analyse en daarmee het optimaliseren van campagnes, conversie en site bezoek. Daarnaast veel interesse voor new media en social media. Interesse in online media planning, multi channel campagnes en digitale overheid. Waarbij de laatste interesse vanuit mijn raadslidmaatschap van de gemeente Edam-Volendam is ontstaan.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Carl Mangold

    Als je het bedrag per inwoner uitrekent, ziet de top-3 er zo uit:

    1. Noorwegen: € 29,60 per inwoner

    2. Australië: € 28,94 per inwoner

    3. Zwitserland: € 12,21 per inwoner

    (Nederland doneert overigens € 6,87 per inwoner, en de USA komt niet verder dan € 0,90 per inwoner.)


    7 januari 2005 om 08:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!