Tros-richtlijnen voor sms-spelen

18 februari 2003, 22:13

Nadat het Tros-programma Radar aandacht had besteed aan vragen en klachten over sms-abonnementen laat de Tros weten strikte richtlijnen in te voeren voor sms-spellen.

Het tarief van de te ontvangen sms-berichten komt duidelijk in beeld, in het sms-bericht dat men ontvangt staat het 4-cijfernummer waar men naar sms’t, de afmeldcode en het tarief per ontvangen bericht, op internet- en teletekst worden de afmeldcode, het tarief en de frequentie van het sms-abonnement duidelijk te vinden en kijkers kunnen de afmeldcodes ook bij de Tros opvragen.

Bron:

http://www.villamedia.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!