Trojan Games vallen opnieuw in de prijzen

Trojan Games vallen opnieuw in de prijzen

Wie herinnert zich niet de Trojan Games van het afgelopen jaar? Ik was destijds vooral onder de indruk van de Oekrainische gewichtheffers Mosienko en Bubka.

Trojan Games vallen opnieuw in de prijzen

De viral marketing campagne van Trojan Condoms, geproduceerd door The Viral Factory, is in de UK door Creative Showcase uitgeroepen tot meest creatieve campagne van 2003 (via: Adland).

De Trojan Games vielen al eerder in de prijzen tijdens de verkiezing van de top-10 viral clips van 2003.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.