Trends voor 2005: Blogonomics

Trends voor 2005: Blogonomics

Ieder jaar publiceert Harvard Business Review een lijst met ont-wikkelingen, idee?n en concepten (pdf) die er aan staan te komen. Enkele onderwerpen uit deze lijst worden door PPMC in een serie korte berichten belicht. In het eerste deel schrijft Stephan Linnenbank van PPMC over Blogonomics:

De blogosfeer gaat de komende jaren zijn plaats in het medialandschap innemen en zal als zodanig aandacht vragen van marketeers. Blogs is van alle (niet directe) media de meest geschikte om een dialoog met klanten en prospects aan te gaan en alleen al om die reden kan geen marketeer zich veroorloven om blogs te negeren.

Via: Blinkz!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Marco, leuk dat je mijn artikel noemt en nog beter dat je een verwijzing hebt naar het originele artikel. Ik wist niet dat dat vrij beschikbaar was op internet.

    rgrds

    Stephan Linnenbank

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.