Top marketingcases & masterclasses op het Marketing & Insights Event 2018! #adv

MIE
17 januari 2018, 09:30

Hoe zet je Snapchat en Instagram effectief in? Welke platformen zijn over vijf jaar nog relevant? Hoe combineer je harde data met merkbeleving? Hoe optimaliseer je de customer journey?

Op Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) op 31 januari & 1 februari a.s.Krijg je antwoord op deze vragen en nog veel meer.

Met cases van o.a.

Thanassis Thomopoulos – Google: Know me better!

Consumers have higher expectations than ever, and so must you. How far will you go in understanding your audience? A journey to successful data-driven marketing.

Marc Scholten – Beerwulf.com: Speciaalbier en internet. Telling en selling. Research on the job. Marketing en de buy button. Een avontuur.

Een vriend van mij zei… telt niet. Data over opinions. Research by doing. Telling versus selling. Van een multinational naar met de billen bloot.

Lees verder voor het overige aanbod!

Jolien Nelemans, Tamara Mom – SNS: Wil jij ook je NPS boosten?

Wil jij weten wat je NPS boosters en ook de NPS killers zijn? Gebruik dan een klantreis dashboard. Hiermee krijg je de werkelijke klantreis in beeld en kun je fact based de juiste keuzes maken om de NPS te boosten.

Olav Lijnbach, Jori van de Spijker – Facebook en MetrixLab: Advertising in a mobile world.

Companies are moving towards mobile advertising. However, ads aren’t mobile optimised, resulting in limited effectiveness. Facebook recognized this and has rolled out a global creative testing program together with MetrixLab.

Kevin Swelsen – Data-driven experimentation bij Wehkamp.

In deze lezing laat Kevin Swelsen zien hoe Wehkamp op basis van data experimenten uitvoert, zodat Wehkamp voor gezinnen in Nederland de beste shopervaring kan bieden.

Inschrijven

Schrijf je hier in, gebruik de speciale Marketingfacts-kortingscode TXHKP en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (ipv €139,50).

*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.

Voor meer informatie over het MIE 2018: www.mie.nl

Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) geeft in 2 dagen en meer dan 90 sessies antwoord op de vraag hoe je slimmer en effectiever omgaat met data. Van verrassende theorie tot dynamische praktijk, van goede vragen naar de beste oplossingen. Het MIE richt zich op 2500 - 2700 marketeers, insights professionals, digital & webanalisten en datamanagement professionals. www.mie.nl

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!