Je bekijkt een artikel van BBP
partner

Tips om je slapende nieuwsbrieflezers te reactiveren

Wordt je nieuwsbrief minder geopend, of wordt er minder doorgeklikt? Tijd om actie te ondernemen!

BBP
2 april 2023, 09:00 686 x gelezen
Spotler

Voor je abonnees die een slapend bestaan leiden, is een reactivatiecampagne een mooie wake-up call. In dit whitepaper legt Spotler uit waarom een reactivatiecampagne belangrijk is, hoe je slapers herkent en krijg je inspirerende voorbeelden van geslaagde reactivatiemails.

Download het whitepaper

Zodra je merkt dat je e-mail engagement afneemt, dan is het tijd om actie te ondernemen. Iedere marketeer wil immers mailings versturen die worden geopend en gelezen. Maar als een deel van je lezers hier te lui voor is -of anders: ze leiden een slapend bestaan in je database- dan is een mooie wake-up call een handige en bewezen methode om hen wakker te schudden.

In dit white paper leggen we uit wanneer je contacten slapers zijn en wat er komt kijken bij een goede reactivatiecampagne. En om je verder te helpen, tref je in dit white paper ook 7 voorbeelden van geslaagde reactivatiemails.

Download het whitepaper

Wij zijn een onafhankelijk B2B-mediabedrijf en al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richten wij ons op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en in customer contact centers. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met een leidend global congres en een drietalige website een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Samenwerking met branchepartijen zoals verenigingen en associaties, is een kerncompetentie van BBP Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!