Tips om je slapende nieuwsbrieflezers te reactiveren
Wordt je nieuwsbrief minder geopend, of wordt er minder doorgeklikt? Tijd om actie te ondernemen!
Voor je abonnees die een slapend bestaan leiden, is een reactivatiecampagne een mooie wake-up call. In dit whitepaper legt Spotler uit waarom een reactivatiecampagne belangrijk is, hoe je slapers herkent en krijg je inspirerende voorbeelden van geslaagde reactivatiemails.
Download het whitepaperZodra je merkt dat je e-mail engagement afneemt, dan is het tijd om actie te ondernemen. Iedere marketeer wil immers mailings versturen die worden geopend en gelezen. Maar als een deel van je lezers hier te lui voor is -of anders: ze leiden een slapend bestaan in je database- dan is een mooie wake-up call een handige en bewezen methode om hen wakker te schudden.
In dit white paper leggen we uit wanneer je contacten slapers zijn en wat er komt kijken bij een goede reactivatiecampagne. En om je verder te helpen, tref je in dit white paper ook 7 voorbeelden van geslaagde reactivatiemails.
Download het whitepaper