The New York Times doet het ook met water

14 augustus 2005, 07:38

Eerder was op MarketingFacts een bericht te lezen over de ‘Het water van ons allemaal’-campagne van de Telegraaf. De onduidelijke relatie tussen water en de Telegraaf was destijds onderwerp van discussie.

Vandaag werd ik echter verrast toen ik op Reuters een banner van The New York Times zag waarin ook water een rol speelt. Dus weer een krant die H2O in haar advertenties gebruikt. Toeval?

Martijn van Osch
Onbekend bij Onbekend

martijnvanosch helpt mensen en organisaties bij het zoeken, maken en delen van hun inspirerende verhaal. martijnvanosch gelooft dat alles en iedereen een inspirerend verhaal in zich heeft. De ene keer is het verhaal direct zichtbaar, de andere keer is het een zoektocht. martijnvanosch gelooft dat ieder verhaal aandacht verdient. En dat ieder verhaal een vorm verdient die bij het verhaal past. www.martijnvanosch.nl www.videoverhaal.nl www.itshappening.tv

Categorie
Tags

3 Reacties

    Eric

    Dat kan bijna geen toeval zijn!


    14 augustus 2005 om 09:20
    Teun

    Tja, kranten doen er tegenwoordig alles aan om hun hoofd boven water te houden.


    14 augustus 2005 om 09:37
    Eric

    Ach, zolang ze maar niet in elkaars vaarwater zitten kan het geen kwaad.


    14 augustus 2005 om 11:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!