The New York Times doet het ook met water

The New York Times doet het ook met water

Eerder was op MarketingFacts een bericht te lezen over de ‘Het water van ons allemaal’-campagne van de Telegraaf. De onduidelijke relatie tussen water en de Telegraaf was destijds onderwerp van discussie.

Vandaag werd ik echter verrast toen ik op Reuters een banner van The New York Times zag waarin ook water een rol speelt. Dus weer een krant die H2O in haar advertenties gebruikt. Toeval?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Dat kan bijna geen toeval zijn!

    geplaatst op
  • Tja, kranten doen er tegenwoordig alles aan om hun hoofd boven water te houden.

    geplaatst op
  • Ach, zolang ze maar niet in elkaars vaarwater zitten kan het geen kwaad.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.